مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 20:112024-06-20حوادث

 استاد قلابی دستگیر شد/ اعتراف به 80 فقره سرقت


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقی که خود را استاد و دانشجوی دانشگاه جا زده بود، با 88 فقره سرقت لپ تاپ و وسایل الکترونیکی دیگر در سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقی که خود را استاد و دانشجوی دانشگاه جا زده بود، با 88 فقره سرقت لپ تاپ و وسایل الکترونیکی دیگر در سمنان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه یی 31 خردادماه بااعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سه فقره سرقت لپ تاپ در دو دانشگاه شهر سمنان و ایجاد جو نا امنی در محیط های آموزشی ، بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 13 سمنان ، پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با استفاده از شیوه های نوین و هوشمندانه کشف جرم ، تحقیقات محلی و بررسی ابعاد مختلف موضوع توانستند هویت سارق و محل اختفای وی در شهر کرج را شناسایی کرده و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان سرخه و اخذ حکم قضایی نیابتی وی را در محل اختفایش که یک پانسیون اجاره ای بود، طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به سمنان منتقل کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در مخفیگاه های متهم در شهرهای کرج و تهران مقادیر زیادی لپ تاپ ، تبلت ، گوشی تلفن همراه ، آی پد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 استاد قلابی دستگیر شد/ اعتراف به 80 فقره سرقت

 استاد قلابی دستگیر شد/ اعتراف به 80 فقره سرقت